Od dnia 26.01.2024 miejscem sztabu jest „Stary Młyn” w Zgierzu
wydawanie puszek
26.01.2024 (piątek) w godz. 16.00 – 20.00 parter budynku
27.01.2024 (sobota) w godz. 10.00 – 14.00 parter budynku
wydawanie i rozliczanie puszek w dniu finału
28.01.2024 (niedziela) od godz. 8.00 drugie piętro
Odebranie puszki w terminie wcześniejszym niż dzień finału nie uprawnia do kwestowania. Kwestowanie z puszką może odbywać się wyłącznie w dniu finału 28.01.2024 – z wyjątkiem zgłoszonych imprez zamkniętych.
Rozliczenie puszek w dniu finału do godz. 20.00
ze względów na gromadzenie się osób rozliczających puszki bliżej godziny 20 i długie oczekiwanie, prosimy uzbroić się w cierpliwość oraz prosimy o nie zbieranie się w dużych grupach na korytarzu
ze względów bezpieczeństwa ilość osób przebywających na korytarzu wynosi 40 os. , jeżeli przekroczymy tą ilość będzie prosić Państwa o zejście na parter i oczekiwanie
PO FINALE – PROSIMY O AKCEPTACJĘ NASZEGO ROZLICZENIA
Po rozliczeniu puszki, proszę o nas nie zapominać. W tygodniu po finałowym będziemy rozliczać cały Sztab więc i Was w fundacji. Po takim rozliczeniu dostaniecie sms lub mail aby zatwierdzić swoje rozliczenie na stronie iwolontariusz. Ze względu, że system nie raz zawodzi bardzo prosimy abyście co jakiś czas zajrzeli na profil iwolontariusz, być może już jest Wasze rozliczenie.